Operator Receptie Service
Tip job: Full time Industrie: Utilaje pentru construcții Departament: Tehnic |
Cerințe:
- Studii: Absolvent de studii medii sau superioare profil tehnic, cursuri de formare în vânzări;
- Experienta: minimum 3 ani experienta în vânzări piese de schimb (experienta în service utilaje pentru mecanizarea construcțiilor reprezinta un avantaj);
- Calificare: Minimum diploma de bacalaureat (diploma de inginer constituie avantaj), bune cunoștințe de utilizare PC (sisteme gestiune baze de date), limba engleza nivel mediu;
- Profil personal: persoană cu abilități de comunicare specifice vânzărilor, deschisă către nou, cu îndemânare și inițiativă, cu atenție la detalii și atenție distributivă, bun organizator;
- Pe echipa: abilități de lucru în echipă, de a se integra în colectiv, de a îndeplini sarcini diferite și complexe alături de colegii de echipa;
- Disponibilitate: disponibil pentru ore suplimentare constituie avantaj;
Descrierea postului – responsabilități:
- Are experiența în identificarea pieselor de schimb în urma consultarii schemelor explodate, diagramelor și documentatiilor tehnice pentru utilaje de construcții;
- Colaboreaza cu personalul tehnic in vederea identificarii si stabilirii necesarului de piese schimb pentru reparatii sau pentru comercializarea catre clienti diversi;
- Poate constitui un avantaj experiența in functionarea unui depozit de piese de schimb (utilaje pentru mecanizarea constructiilor, utilaje de mica mecanizare, utilaje agricole) sau a unui depozit de piese auto.
- Intocmeste analize periodice si previziuni cu privire la activitatea de aprovizionare cu piese de schimb si consumabile și prezinta rezultatele analizei către factorii de decizie privind achiziția;
- Tine evidenta schemelor explodate, a diagramelor și fiselor tehnice pentru echipamentele vândute, publicarea acestora pe site-ul companiei în sectiunea dedicata, precum și actualizarea acestora;
- Ofera consultanta tehnica (suport tehnic) distribuitorilor, clientilor sau colegilor din Departamentul Suport Vanzari, privind identificarea corecta a codurilor și denumirilor pieselor de schimb din depozit;
- Raportează șefului ierarhic orice problemă intervenită pe durata activității desfășurate, ce poate avea implicații în relația cu clienții;
- Răspunde de buna organizare a activității desfășurate, de calitatea și corectitudinea lucrărilor efectuate.
Oferta (bonusuri, beneficii):
- Pachet salarial motivant
- Tichete de masa
- Bonusuri de performanță
- Transport gratuit