Operator  Receptie Service - Italia Star

Operator  Receptie Service

Tip job: Full time
Industrie: Utilaje pentru construcții
Departament: Tehnic

Cerințe:

  • Studii: Absolvent de studii medii sau superioare profil tehnic, cursuri de formare în vânzări;
  • Experienta: minimum 3 ani experienta în vânzări piese de schimb (experienta în service utilaje pentru mecanizarea construcțiilor reprezinta un avantaj);
  • Calificare: Minimum diploma de bacalaureat (diploma de inginer constituie avantaj), bune cunoștințe de utilizare PC (sisteme gestiune baze de date), limba engleza nivel mediu;
  • Profil personal: persoană cu abilități de comunicare specifice vânzărilor, deschisă către nou, cu îndemânare și inițiativă, cu atenție la detalii și atenție distributivă, bun organizator;
  • Pe echipa: abilități de lucru în echipă, de a se integra în colectiv, de a îndeplini sarcini diferite și complexe alături de colegii de echipa;
  • Disponibilitate: disponibil pentru ore suplimentare constituie avantaj;

Descrierea postului – responsabilități:

  • Are experiența în identificarea pieselor de schimb în urma consultarii schemelor explodate, diagramelor și documen­tatiilor tehnice pentru utilaje de construcții;
  • Colaboreaza cu personalul tehnic in vederea identificarii si stabilirii necesarului de piese schimb pentru reparatii sau pentru comercializarea catre clienti diversi;
  • Poate constitui un avantaj  experiența in functionarea unui depozit de piese de schimb (utilaje pentru mecanizarea constructiilor, utilaje de mica mecanizare, utilaje agricole) sau a unui depozit de piese auto.
  • Intocmeste analize periodice si previziuni cu privire la activitatea de aprovizionare cu piese de schimb si consumabile și prezinta rezultatele analizei către factorii de decizie privind achiziția;
  • Tine evidenta schemelor explodate, a diagramelor și fiselor tehnice pentru echipamentele vândute, publicarea acestora pe site-ul companiei în sectiunea dedicata, precum și actualizarea acestora;
  • Ofera consultanta tehnica (suport tehnic) distribuitorilor, clientilor sau colegilor din Departamentul Suport Vanzari, privind identificarea corecta a codurilor și denumirilor pieselor de schimb din depozit;
  • Raportează șefului ierarhic orice problemă intervenită pe durata activității desfășurate, ce poate avea implicații în relația cu clienții;
  • Răspunde de buna organizare a activității desfășurate, de calitatea și corectitudinea lucrărilor efectuate.

Oferta (bonusuri, beneficii):

  • Pachet salarial motivant
  • Tichete de masa
  • Bonusuri de performanță
  • Transport gratuit

Autentificare

Parola uitata?

© 2024 Italia Star. Toate drepturile rezervate. Webdesign End Soft Design

Autentificare

Parola uitata?